FUR ON MY SKIN

THJOO, DÅLIG UPDATE MEN NU J*VLAR! ;)
Jag bara ääälskar pälsjackor, gör inte ni?? :P Det är både snyggt och varmt! Själv brukar jag sno min moders ibland, det är en svart, kort fuskpäls. Gasshh vad skön den är!
Jag tittar inte konstigt på de som har äkta päls men själv skulle jag aldrig ta på mej det, vet inte varför....kanske för att det är ett dött djur?? Hmmm, får fundera på det.
Jag tycker det var sjuuukt coolt att Lady Gaga satte på sig en päls enbart i grodan Kermit! Haha så skön! Och sen säger hon: Jag bär inte päls eftersom det är döda djur, jag antar jag ville visa att det är samma sak genom att pära massa "döda" Kermit the frog. Hon är genialisk. Det bara är så. Punkt slut.
*
*
*
Här kommer lite bilder på "vanliga" pälsar:

Tumblr_ldunsvhv8r1qa5c71o1_500_large
Jag vet faktiskt inte, har liiiiite svårt för leopard pälsar....det bara är så. Men för er som diggar dem finns det en billig på GT, tror jag?? Asos.com finns det också har jag för mej ;)
*
5280409076_3ddeaabe57_b_large
Det finns en vit fin inne på H&M barn ;)
*
Tumblr_ldu8ghtybr1qa07fco1_500_large
Faux fur, H&M 2009, hur fab är den inte!? Mmm dregel.


ENJOY!!!! OXOX _ ELIN, BLONDINEN

Ps, gillar ni sånna här inlägg??? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0